Veterinární klinika LIVE Litoměřice

COVID 19

Pandemie COVID-19: Informace pro chovatele

Vážení chovatelé,

Za stávající situace není možné zachovat rozsah veterinární péče na všech pracovištích v plném rozsahu, protože bychom tak připustili možnost šíření nemoci COVID- 19 prostřednictvím kontaktů lidí v čekárnách a ordinacích veterinárních lékařů a vzhledem k nedostatku jednorázových ochranných pomůcek i ohrožení veterinárních lékařů.

Proto bychom Vás chtěli požádat o velkou dávku pochopení, porozumění   a odpovědnosti.

1. Veterinárního lékaře kontaktujte pouze v případně akutního onemocnění či ohrožení života zvířete
  2. Veterinárního lékaře kontaktujte telefonicky a domluvte si konkrétní čas návštěvy
  3. Do veterinární ordinace vstupujte v minimálním množství doprovodných osob, nejlépe pokud se zvířetem přijde pouze jeden majitel, pouze v případě, že potřebujete další asistenci k fixaci zvířete, přiberte další doprovodnou osobu
  4. Při návštěvě veterináře dodržujte doporučený odstup alespoň 1 m od personálu veterinárního pracoviště i od ostatních chovatelů, pokud se s nimi setkáte v čekárně či jinde
  5. Pokud máte horečku nebo respirační příznaky onemocnění, pošlete se zvířetem jinou doprovodnou osobu
  6. Pokud jste v karanténě nebo máte diagnostikované onemocnění COVID-19, dopředu informujte veterinárního lékaře a zajistěte náhradní doprovod zvířete do ordinace
  7. V případě, že má Vaše zvíře chronické onemocnění, kontaktujte svého veterinárního lékaře a zajistěte si dostatečnou zásobu nutných léků na 1 měsíc

Pokud máte roušku, používejte ji !!!

Všechna tato opatření chrání Vaše  i naše zdraví a život vašich zvířat !

MVDr. Radka Vaňousová
prezidentka KVL ČR